Ben jij een klantgerichte aanpakker die energie krijgt van klantcontact en het oplossen van vragen? Wil je werken bij een groeiend e-commercebedrijf in Groningen waar je geen standaard klantenservice doet, maar écht advies geeft?Onze opdrachtgever levert professioneel gereedschap aan vakmensen én doe-het-zelvers. Als onderdeel van ons klantenservice team ben jij het aanspreekpunt voor vragen via telefoon, mail, chat en social media. Je werkt niet met belscripts, maar denkt echt mee met de klant. Geen dag is hetzelfde in deze afwisselende binnendienst functie!
Wat ga je doen?-Klanten adviseren over hun bestelling, retouren en reparaties-Orderstatus en levertijden checken en communiceren-Vragen van platforms zoals Bol.com, Klarna en Beslist.nl beantwoorden-Informatie ophalen bij afdelingen als Inkoop en Magazijn-Input geven aan Contentmarketing voor een compleet online assortiment-Jouw impact: Door jouw scherpe inzicht en goede communicatie voelen klanten zich geholpen en komen ze graag terug.