Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team? Houd jij van nauwkeurig werken? En zoek jij een baan met administratieve taken? Dan is dit de baan voor jou! Lees snel verder!
Wat bieden wij jou- Bruto uurloon tussen de € 15,- en € 18
- Een opdracht tot het einde van het jaar
- 32 - 40 uur per week
- Een mooi modern kantoorpand in Goes
- Elke dag vers fruit
- Uitdagende functie met ruimte voor groei
Je staat open voor deze tijdelijke administratieve klus tot het einde van het jaar, verder:
- Administratieve werkzaamheden zijn jou op het lijf geschreven
- Met jouw passie voor nauwkeurigheid, ben jij de ideale kandidaat voor deze rol!
- Je bent zelfstandig en je hebt een scherp oog voor detail
- Je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk.
Als administratief medewerker ben je de spil in het administratieve proces van onderhoudsprocedures. Je verzorgt de afhandeling en facturatie van onderhoudsmeldingen. Je bewaakt nauwgezet het administratieve proces na de uitvoering van werkzaamheden. Daarnaast draag je bij aan de optimalisatie van processen op de afdeling. En ben je verantwoordelijk voor mutaties binnen het artikelbeheer in ons systeem.
Waar ga je werkenEen grote organisatie met door het land verschillende locaties. Het is een ambitieus, gezellig en oer-Hollands bedrijf. Op het moderne hoofdkantoor kom je terecht in een gezellige en collegiale sfeer. Door de comfortabele flexplekken is iedere dag ook écht anders. De lijnen binnen de snelgroeiende organisatie zijn kort en we waarderen het als je meedenkt!
SollicitatieHerken jij jezelf in deze vacature en ben jij de persoon die wij zoeken? Dan maken we graag kennis met jou! Je kunt solliciteren via de sollicitatiebutton. Als je vragen hebt, kun je ons bellen op 0113-223220 of mailen naar christine.hollaers@tempo-team.nl of demi.branderhorst@tempo-team.nl. Je kan ook altijd een appje sturen naar 06-12774650
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.