Ondersteun nieuwe en bestaande ondernemers en accounts in het gebruik van een geweldig platform. Met jouw hulp en advies wijs je hen de weg!
Wat ga je doen?
Samen met een vijftal andere Customer care specialisten zet jij je in om de nieuwe en bestaande klanten vooruit te helpen. Je beantwoord vragen, denkt mee over hoe het platform op de meest toegankelijke manier kan worden ingezet bij de betreffende onderneming en informeert gebruikers over (nieuwe) functionaliteiten. Het is een klantenservicerol, maar dan next level! In de eerste fase ga je ervoor zorgen dat je het platform leert kennen en daar helpen jouw collega's en een duidelijk inwerktraject bij.
Dit alles doe je via telefoon, e-mail of via schermdeling. Ook ben je bezig met het maken van help artikelen, blogs, video's en tours door het pakket. Hoe duidelijker, jullie verhaal hoe makkelijker te gebruiken voor de klant. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke groei!
Werkzaamheden
- Je beantwoordt vragen via telefoon, mail en/of schermdeling;
- Je denkt mee over hoe het platform het best ingezet kan worden voor verschillende ondernemingen;
- Je informeert gebruikers over (nieuwe) functionaliteiten;
- Na verloop van tijd ben jij dé encyclopedie en weet jij alles, dit breng je over naar de gebruiker;
- Je bent ook bezig met het maken van artikelen, blogs, video's en tours door het pakket.
Wat verwachten we van je?
- Je beschikt over minimaal Hbo werk- en denkniveau;
- Je bent minimaal 32 uur beschikbaar, voorkeur voor 40 uur;
- Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling;
- Je hebt goed inlevingsvermogen, want ieder contact is anders;
- Je hebt een proactieve houding en en blijft rustig/gecontroleerd in je uitleg.
Waar ga je werken?
Je gaat werken bij een bedrijf wat een online facturatie- en administratiepakket ontwikkeld heeft voor landelijke ondernemers. Het is een handige tool om offertes en facturen mee te sturen, zonder dat veel boekhoudkundige kennis is vereist. Ook veel accountants werken met het pakket, omdat het makkelijk gekoppeld kan worden aan boekhoudpakketten. Er werken ruim 20 medewerkers en ze blijven groeien.
Wat krijg je ervoor terug?
Als Customer care specialist krijg je:
- Een werkplek in een jong en energiek team;
- De kans om jezelf als starter op te werken naar een echte professional;
- Een leuk reisgezelschap, want ze gaan minimaal één keer per jaar eruit op met het team;
- Kansen om jezelf te laten zien;
- Direct op contract bij de opdrachtgever!
Heb je interesse in deze vacature van Customer care specialst in Eersel? Solliciteer dan direct of neem contact met ons op wanneer je nog specifieke vragen hebt!