Liefde voor horeca?
Dan ben je hier aan het juiste adres! Deze organisatie is namelijk gespecialiseerd groothandelaar in de horeca branche. Door het hele land, en delen van Europa maken zij hun klanten bij met nieuwe voorraden en artikelen. De organisatie zet zich dag en nacht in voor het waarborgen van de beste kwaliteit en streeft naar het allerbeste eindproduct en hoogwaardige service! Daarom zijn ze op zoek naar enthousiaste medewerkers die het klantenserviceteam willen versterken!
Onderhouden van klantrelaties!
Als klantenservice medewerker kom je terecht in een team met 6 collega's. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle binnenkomende vragen. Van zowel nieuwe als bestaande klanten. Deze vragen gaan om geplaatste bestellingen, voorraadbeheer, verkeerd geleverde artikelen, nieuwe aanvragen en nog veel meer! Jij schakelt met alle aangesloten afdelingen zoals sales, inkoop en logistiek. Een uitdagende functie met veel afwisselende werkzaamheden en vraagstukken. Het is daarom belangrijk dat jij communicatief sterk in je schoenen staat. Ook krijg jij je eigen klanten. Er is natuurlijk niks fijner dan een vast contactpersoon voor de klanten, aan jou de taak om de relatie met hen goed te onderhouden!
Binnen deze organisatie zijn er veel doorgroeimogelijkheden! Je leert de kneepjes van het vak kennen en kan binnen jouw team en andere afdelingen gemakkelijk doorstromen naar nieuwe functies. Met jouw klantvriendelijkheid, langetermijnvisie en niet te vergeten, liefde voor de horeca branche, ben je de perfecte match met deze organisatie!
Let op! Jouw werkdagen zijn van maandag t/m zaterdag, die bestaan uit dag en avond diensten. Zondag werken? Dat kan ook! Dit wordt in overleg gepland. Lekker flexibel en afwisselend dus.
Solliciteer direct en start als parttime klantenservice medewerker in Nijmegen!
Wat wij bieden- Een parttime baan als klantenservice medewerker in de omgeving van Nijmegen;
- Verdien een salaris tussen de € 2400,- en € 2800,- bruto per maand;
- Werken voor een van de grootste horeca leveranciers in Nederland!
- Een uitdagende functie met veel klantcontact;
- Werken in een klein team met veel expertise;
- Een functie voor 32 tot 40 uur per week;
- Interne doorgroeimogelijkheden in jouw team en de organisatie!
- Minimaal een mbo-diploma;
- Werkervaring in een commerciële of administratieve rol;
- Jij beheerst de Nederlandse taal vloeiend.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatieLijkt het jou leuk om je sollicitatie toe te lichten met een video? Stuur dan, naast jouw schriftelijke motivatie, een korte videomotivatie van maximaal een minuut naar Merel die werkzaam is op ons uitzendbureau in Nijmegen. Het telefoonnummer waar je deze videomotivatie naar kan sturen is: 06 57398915.
Vertel waarom jij perfect bent voor deze baan! De videomotivatie is alleen bedoeld als een leuke aanvulling op jouw online sollicitatie. Voor vragen over deze vacature kun je altijd bellen naar het nummer: 024-2022300.
#indebuurt
Status Open Opleidingsniveaus Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit Plaats Nijmegen Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Tijdelijke fulltime baan Salarisindicatie Tussen €2.400 en €2.800 Per maand Verantwoordelijk voor Het behandelen van klantvragen en onderhouden van de klantrelatie Gepubliceerd op 05-10-2024€2400 - €2800 per maand