Als fulltime klantenservice medewerker bij ABN AMRO in Amsterdam, Nijmegen of Breda ben jij een belangrijke schakel voor de klanten van ABN AMRO. Jij staat de klanten telefonisch te woord en beantwoordt vragen over dagelijkse bankzaken. Bijvoorbeeld over het aanvragen van een nieuwe bankpas, een overboeking, spaarrekening of internetbankieren.
Aangezien er veel klanten geholpen willen worden is het aan jou de taak om zo snel mogelijk een passende oplossing voor iemand te vinden. Dit altijd met een grote glimlach en de beste service!
Werkdagen en tijden
Je werkt als fulltime klantenservice medewerker 36 uur per week. Parttime werken is ook mogelijk! Dan werk je minimaal 24 tot 36 uur. Deze uren maak je van maandag tot en met vrijdag, tussen 08:00 en 17:30 uur. Je kan aan de slag in Amsterdam, Breda of Nijmegen en hebt de mogelijkheid deels thuis te werken.
Wft-certificaat en inwerktraject
De onboardingsdag is op 20 januari, op deze dag haal je jouw hardware op en maak je kennis met je nieuwe collega's. Op deze zelfde dag start je ook met de WFT-week. Heb jij je WFT al op zak? Dan kan je de WFT-week overslaan en start je op 27 januari met de 6-weekse training. Goed om te weten: in week 20 is er een aanvullende internet bankieren training op maandag, dinsdag en woensdag. Je dient deze data ook beschikbaar te zijn!
Let op:Â de training is zowel online als fysiek. De fysieke trainingsdagen vinden plaats in Amsterdam, ook al heb je gekozen voor het kantoor in Breda of Nijmegen.
Â
Wat wij bieden- Een lekker salaris van €15,90 bruto per uur;
- Bij goed functioneren kun je na 4 maanden een stap maken naar €16 bruto per uur,-;
- Na een jaar de mogelijkheid om door te groeien binnen ABN AMRO;
- Kosteloos je Wft Basis behalen;
- Je ontvangt een reiskostenvergoeding: een volledige OV-vergoeding of een km-vergoeding van €0,22 van max. 40 kilometer per enkele reis;
- Een thuiswerkvergoeding van €3,- netto per dag;
- Je hebt de mogelijkheid om deels vanuit huis en deels op kantoor te werken.
- Minimaal een diploma mbo niveau 4;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
- Je kunt omgaan met weerstand in gesprekken, ervaring in de klantenservice is een pré;
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar voor een jaar of langer.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit Plaats Amsterdam, Amstelveen, Almere, Utrecht, Nijmegen, Tilburg, Breda, Den Bosch, Haarlem, Leiden, Schiphol, Nieuw-Vennep, Amersfoort, Arnhem Werkuren per week 24 - 36 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Thuiswerk Salarisindicatie Tussen €15,90 en €16,00 per uur Verantwoordelijk voor Het telefonisch beantwoorden van vragen Gepubliceerd op 24-12-2024€15,90 - €16,00 per uur