Een kantoorbaan? Van 9 tot 5? Elke dag achter hetzelfde bureau? Mij echt niet bellen! Maar werken bij de klant en onderweg zijn van locatie naar locatie, ja dat ben ik!! Onze vestiging in Helmond heeft talloze bedrijven om zaken mee te doen en zij hebben JOUW expertise nodig. Kunnen we jou blij maken met sales, recruitment, relatiebeheer en het werken op diverse locaties? Dan hebben wij de leukste baan voor jou. Solliciteer dan nu op de rol van Intercedent. Bij ons staat plezier namelijk centraal en we kunnen zelfs weleens een potje tafeltennissen.
Werken als intercedentBlije klanten en flexwerkers gaat helaas niet vanzelf. Je vraagt je misschien wel af; wat doe je als Intercedent eigenlijk allemaal? Als Intercedent ben je accountmanager, planner, coach en recruiter in één. Je helpt de klant bij het vinden van een nieuwe medewerker, bent het aanspreekpunt voor de flexwerkers en zorgt ervoor dat alle administratie op orde is. Dit alles doen wij met een Helmondse werkmentaliteit, een flinke dosis humor en met een proactieve attitude. En een telefoon en laptop (verkregen van de baas) komt zeker van pas, want:
Een belletje van de klant, een belletje van de flexwerker. En dan belt die collega ook nog. De uren vliegen voorbij.
Koude acquisitie; om nieuwe klanten aan Tempo Team te verbinden.
De klant schakelt je in voor een nieuwe vacature en die moet natuurlijk online om de beste match te krijgen. Dus hoe schrijf je een vacaturetekst waar iedereen op wilt solliciteren? Waar en hoe zorg je voor een kloppende administratie? En dan natuurlijk de uitbetaling van de salarissen. Jij gaat het hier leren.
Niet alles gaat via een beeldscherm hoor. Gelukkig heb jij juist veel face-to-face contact. Met klanten, flexwerkers en werkzoekenden voer je goede gesprekken.
Dat is de vestiging in Helmond. Het thuishonk van jouw team, waar jullie plannen smeden, resultaten bespreken, hard werken, lekker lunchen en natuurlijk ook veel lachen met elkaar of natuurlijk een potje tafeltennis spelen. Jouw ideale en gezellige team bestaat uit jouw manager Femke Coopmans en je directe collega's Anke en Tim. Ze maken graag kennis met je! Dus wij hopen natuurlijk jij ook met ons ;).
Check check, dubbel checkWanneer ben je geknipt voor de baan? Ik snap je vraag, maar dit is moeilijk te beantwoorden. In deze rol van Intercedent zijn we vooral op zoek naar iemand die zich wil ontwikkelen op commercieel vlak. Is een berg aan ervaring dan nodig? Nee joh, helemaal niet, maar die commerciële pit en winnaarsmentaliteit moet wel in je zitten. Dan leren wij je de rest. Klinkt dat als een goede deal?!
Verder beschik je over een sterke persoonlijkheid en schakel je zonder probleem tussen verschillende gesprekspartners. Je vindt het leuk om met een brede doelgroep om te gaan en past je makkelijk aan. Je bent daarnaast in het bezit van een afgeronde hbo-opleiding. En verder:
je bent fulltime beschikbaar (32-40 uur is bespreekbaar);
je hebt minimaal een afgeronde MBO4 opleiding (bij voorkeur HBO);
je bent nauwkeurig en administratief sterk;
je hebt ervaring in een commerciële rol en/of met klantcontact;
je bezit een goede portie energie en positiviteit en je denkt in kansen;
je bent woonachtig in de omgeving van Helmond.
Bij ons staat jouw werkplezier op de eerste plaats. We werken vanuit ons hart, maar ook met verstand. Naast plezier op het werk houden we van aanpakken, van doorpakken en van flink uitpakken. Jouw collega's zijn pragmatisch ingesteld en enthousiast. Verder krijg jij bij ons ook:
geld in het laatje. Je start hier als fulltimer tussen de €2.550 en €4.000 bruto per maand. We houden hierbij rekening met jouw opleiding en ervaring;
veel verschillende opleidingsmogelijkheden bij Tempo-Team, vakinhoudelijk en op persoonlijk vlak;
starten met een jaarcontract, maar uitzicht op een vast contract is er zeker;
interessante bonusregelingen en een aandelenkoopregeling;
bon voyage! Ontspannen op vakantie, super belangrijk. Je krijgt 25 vakantiedagen én je kunt er tot 5 weken bijkopen;
reiskosten vergoeden we ook. Voor woon-werk vergoeden we €0,23 per km, zakelijke kilometers vergoeden we met €0,29 per km;
kies je eigen telefoon uit en goed nieuws: de rekening betalen wij ook;
een laptop.
Naast je bruto maandloon en al onze secundaire arbeidsvoorwaarden bieden we jou natuurlijk meer. Je komt te werken in een organisatie waar je echt het verschil kunt maken voor jouw klant en kandidaat. Iedere dag opnieuw kan je iemand blij maken met een nieuwe baan. En zoals we benoemd hebben, voeg jij waarde toe aan ons team en daarom willen wij je de ruimte geven jezelf te ontwikkelen. Dus start je met een boeiend inwerktraject. Daarnaast bieden we veel interessante opleidingen via ons eigen opleidingsinstituut. Omdat Randstad Groep Nederland een grote organisatie is, is er altijd wel een interessante functie om naar door te groeien, zowel horizontaal als verticaal. Jij staat centraal en we zorgen dat we continu met je in gesprek zijn over jouw wensen en ambities.
SollicitatieprocedureBen je nu enthousiast geworden over de functie van Intercedent?! Solliciteer dan vandaag nog via onze website. Heb je eerst nog wat vragen? Neem dan vooral contact met mij op: Daphne Molenaar (Talent Acquisition Specialist) op nummer 06 22318736 of per mail daphne.molenaar@randstadgroep.nl.
- Succesvolle sollicitatie
Hoppa! Je hebt de eerste stap gezet naar een nieuwe carrière move! Jouw sollicitatie is goed ontvangen en binnen slechts 2 werkdagen kun je een reactie van ons verwachten. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking.
- Op gesprek
De Talent Acquisition Specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Maar nog belangrijker, we zijn razend benieuwd naar jou! Wat zijn jouw unieke talenten en wat maakt jou zo speciaal? Het gesprek kan zowel op ons kantoor plaatsvinden als online, afhankelijk van jouw voorkeur.
- Op tweede gesprek
En dan het tweede gesprek! Hier krijg je de kans om jouw toekomstige manager te ontmoeten en een nog beter beeld te krijgen van jouw toekomstige werkplek. Meestal is er nog een ander persoon aanwezig, afhankelijk van de vacature en afdeling. Het kan een andere manager zijn, een directeur of een collega uit het team. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen ervoor zorgen dat je de perfecte plek vindt die het beste bij jou past.
- Welkom in het team
En dan... Tromgeroffel... Is het moment daar! Je bent aangenomen! Van harte gefeliciteerd! Wij hebben een passend aanbod voor je klaarliggen, en hebben dus alleen nog een krabbel van jou nodig. Welkom bij Tempo-Team. Met ons speciale onboardingsprogramma zorgen we ervoor dat je je direct thuis voelt in ons bedrijf en helpen we je met een vliegende start van je nieuwe baan. Wij kunnen niet wachten!
€ 2.550 - € 4.000