Functie omschrijving
Jij bent in de lead als het gaat om onze communicatie en branding in de breedste zin van het woord. Zowel intern als extern, online en offline, strategisch en hands-on. Zeker geen smalle functie maar juist heel veelzijdig!
Je werkzaamheden bestaan verder onder meer uit:
- Content creatie zowel grafisch als tekstueel;
- Publicatie van projecten op social media;
- SEO optimalisatie;
- Het afnemen van interviews en het schrijven van blogs;
- Het nog beter, mooier en efficiënter maken van onze website en het daaraan gekoppelde CRM systeem;
- Het beheren en eventueel verbeteren van de communicatieprocessen en huisstijl;
- Het bijhouden van trends en ontwikkelingen en hierop inspelen.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een middelgroot aannemingsbedrijf, werkzaam vanuit een prachtig kantoor! Zij hebben een sterke drang naar nieuwe technieken, procesverbetering, samenwerking en toekomstbewust bouwen. Zij ontwikkelen en bouwen vooral utiliteitsprojecten als kantoren, bedrijfshallen, sportcomplexen en onderwijsgebouwen. Het bedrijf is ISO 9001 gecertificeerd en een erkend leerbedrijf.Wij zoeken
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega met HBO werk- en denkniveau en een succesvol afgeronde opleiding marketing & communicatie, commerciële economie, business studies of vergelijkbaar.
Naast de juiste kennis vind je het een uitdaging om de naamsbekendheid te vergroten, branding te verbeteren om hiermee meer opdrachtgevers en projecten te werven. Je staat communicatief stevig in je schoenen, hebt geen moeite om zelfstandig te werken, maar je begrijpt op de juiste momenten ook dat je met elkaar de klus moet klaren. Je werkt nauwkeurig, bent allround en springt bij waar nodig.
Het aanbod
- Een leuke uitdagende baan met veel vrijheid en diepgang.
- De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform
- Voldoende mogelijkheden voor ontwikkeling, groei en inbreng in de bedrijfsvoering.