Als medewerker servicebalie zorg je met jouw collega's dat alle vragen van klanten en leveranciers naar tevredenheid worden opgelost. Je helpt klanten die in de winkel met een vraag naar de servicebalie komen, en hebt contact met leveranciers, montagepartners, interne collega's en collega's van het KlantenServiceCentrum. Je zorgt ook dat de binnenkomende mails beantwoord worden. Daarnaast heb je verschillende administratieve taken zoals het voorraadbeheer van werkkleding en werkschoenen voor de vestiging.
Wat wij bieden- Een fijne plek binnen deze mooie organisatie
- Reiskostenvergoeding
- Ontwikkelingsmogelijkheden
- Een goed geregeld pensioen
- Als je in de avond werkt krijg je een lekkere gratis maaltijd
- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Ten minste 1 jaar ervaring in de retail
- Klantvriendelijk en representatief
- Nauwkeurig en stressbestendig
Een beursgenoteerde bouwmarktketen, met meer dan 150 vestigingen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Roemenië, Slowakije, Zweden en Tsjechië.
Over LubaLuba is het grootste uitzendbureau voor het MKB. Met de meeste vacatures bij de beste werkgevers is er altijd werk bij jou in de buurt! Na jouw sollicitatie neemt de digitale intercedent contact met je op via WhatsApp. Door het stellen van een aantal slimme vragen komen wij te weten wat je belangrijk vindt in een baan. Daarna gaan we altijd persoonlijk in gesprek om elkaar beter te leren kennen. Solliciteer direct en wij gaan voor je aan de slag!
13.68