Projecten soepel laten verlopen: jij doet het, wij waarderen het!
Je werkdag?
Als medewerker projectadministratie ben jij de kracht achter het inspectieteam. Jij zorgt ervoor dat rapporten compleet en correct zijn. Je schaaft waar nodig bij en stuurt alles piekfijn de deur uit.
Je controleert en accordeert de urenregistraties en zet de facturen klaar.
Daarnaast pak je ook andere administratieve taken op, zodat alles spoel verloopt.
Kortom, een veelzijdige functie waar je je geen moment hoeft te vervelen!
Ben jij de kandidaat die wij zoeken?
In deze rol zijn nauwkeurigheid en een gestructureerde werkhouding essentieel. Je hebt oog voor detail en zorgt ervoor dat alles correct en zorgvuldig wordt verwerkt.
Daarnaast:
· Beheers je de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
· Werk je secuur en kwaliteitsgericht.
· Heb je ervaring met Microsoft Office en ERP-systemen.
· Voel je je prettig in een team, maar kun je ook goed zelfstandig werken.
Het bedrijf
Onze opdrachtgever helpt bedrijven bij het voldoen aan de wettelijke veiligheidsnormen voor elektrische-en stookinstallaties. Inspecties, verduurzaming en opleiden: met 80 betrokken en enthousiaste medewerkers zijn deze diensten in uitstekende handen.
Een mensgerichte organisatie, waar open communicatie centraal staat.
What’s in it for you?
Je gaat aan de slag binnen een dynamische organisatie met een collegiale werksfeer, waar volop ruimte is voor ontwikkeling en groei. Het salaris ligt tussen de €2.750,- en €3.250,- afhankelijk van ervaring.
Na een succesvolle periode treedt je rechtstreeks in dienst bij onze opdrachtgever.
Hoe grijp ik deze kans?
Simpel… door op de sollicitatiebutton te klikken! Heb je na het lezen van deze tekst toch nog vragen? Neem dan contact op met Kirdy Nijsten via 043-327 0345 of stuur een mail naar k.nijsten@q-interim.nl.