Als secretaresse binnen de huisartsenzorg ben je de spil in het web van deze dynamische organisatie. Je ondersteunt een team dat hoogwaardige zorg levert buiten kantooruren. Jouw rol is van groot belang voor de soepele werking van de diensten en de tevredenheid van de patiënten. Je staat voor uitdagingen zoals het efficiënt beheren van uiteenlopende taken en het bieden van ondersteuning op verschillende niveaus binnen de organisatie. Dit alles in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar jouw proactieve houding en organisatietalent dagelijks op de proef worden gesteld.
Wat ga je verder doen?:
- Beheren van agenda's en telefoon, en het coördineren van afspraken voor directie en staf;
- Organiseren en notuleren van vergaderingen (cliëntenraad 10x per jaar, RvC 4x per jaar in de avonden), inclusief het regelen van de logistiek zoals locatie en catering;
- Ontvangen van gasten en hen een warm welkom bieden, waarmee je het visitekaartje van de organisatie bent;
- Onderhouden van communicatie met zowel interne als externe partijen en zorg dragen voor een accurate informatievoorziening;
- Opstellen, verwerken en redigeren van diverse teksten, waarbij je oog hebt voor detail en kwaliteit.
Wij zoeken een servicegerichte secretaresse met een proactieve houding.
En verder:- Beschik jij over MBO(+) werk- en denkniveau met een secretariële achtergrond;
- Je bent in ieder geval beschikbaar op de dinsdag, woensdag en vrijdag;
- Je bent communicatief sterk, een echte teamspeler en nauwkeurig;
- Je beschikt over een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Je hebt ervaring met MS Office en bij voorkeur ook Afas en Ibabs;
- Je bent betrouwbaar, integer en verantwoordelijk;
- Je hebt ervaring met ondersteuning OR/CR en bestuur.
Onze opdrachtgever binnen de huisartsenzorg biedt vakkundige, betrouwbare en eigentijdse zorg aan patiënten die dat nodig hebben. We zijn er voor spoed buiten kantooruren. Dat houdt in dat patiënten bij ons terecht kunnen als hun medische vraag niet kan wachten tot de eigen huisarts of diens waarnemer weer beschikbaar is.
We werken met een deskundig team dat bestaat uit NAW-assistenten, (junior)triagisten, baliemedewerkers, verpleegkundig specialisten, physician assistants, medewerkers omloop, chauffeurs en natuurlijk huisartsen. Zij worden ondersteund door de medewerkers van het bureau.
Wat bieden wij jou?Wij zoeken een servicegerichte secretaresse met een proactieve houding.
En verder:- Beschik jij over MBO(+) werk- en denkniveau met een secretariële achtergrond;
- Je bent in ieder geval beschikbaar op de dinsdag, woensdag en vrijdag;
- Je bent communicatief sterk, een echte teamspeler en nauwkeurig;
- Je beschikt over een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Je hebt ervaring met MS Office en bij voorkeur ook Afas en Ibabs;
- Je bent betrouwbaar, integer en verantwoordelijk;
- Je hebt ervaring met ondersteuning OR/CR en bestuur.
€2900.00 - €3900.00 monthly