Als Projectmanager MCC ben je verantwoordelijk voor innovatieve projecten die bijdragen aan de toekomstbestendigheid van zorg. Denk aan het uitdenken van een plan van aanpak voor een innovatie, implementatie van nieuwe dienstverlening, of projecten managen die gericht zijn op de kwaliteit van zorg.
Binnen jouw functie ben je een spin in het web: Je houdt het overzicht, denkt altijd een stap vooruit en werkt goed samen met de verschillende afdelingen binnen het MCC. Je hebt hierin afwisselend een adviserende, coördinerende en uitvoerende rol. Om dit goed te doen ga je in gesprek met onze zorgverleners, collega stafleden en externe zorgketenpartners. Samenwerking, zelfstandigheid en resultaatgerichtheid is daarbij een belangrijk onderdeel van je functie. Je bent bedreven in het uitvoeren van projecten, groot en klein, met en zonder projectgroep.
De ondersteunende staf van het MCC bestaat uit om en nabij 20 enthousiaste en betrokken collega’s. Daarnaast werken zo’n 170 (zorg)professionals, verspreid over onze vijf locaties, met de drive om goede toekomstbestendige eerstelijnszorg te bieden: nu en in de toekomst. We werken met elkaar samen in een informele sfeer, met veel energie en bevlogenheid. Dat doen we met collega’s binnen het MCC, maar soms ook daarbuiten, zoals met onze collega’s binnen de Arts en Zorg Groep. We kijken naar ieders kwaliteiten en bieden volop mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.
De standplaats voor deze functie is op gezellige werkplek, centraal in Utrecht, met de mogelijkheid om vanaf één van onze andere locaties te werken; Amsterdam, Groningen of Arnhem.
- Je hebt minimaal Hbo werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring als project manager.
- Je hebt aantoonbare affiniteit met (eerstelijns)zorg.
- Je kunt abstracte ideeën omzetten in concrete plannen en beleid.
- Je krijgt energie van een dynamische organisatie waar vernieuwing centraal staat.
- Je herkent jezelf in de volgende kerncompetenties:
- Energiek, initiatiefrijk, kritisch, gedreven, communicatief vaardig, proactief, betrouwbaar, flexibel, analytisch denkvermogen, organisatiesensitief.
We vertrouwen erop dat je goed bent in wat je doet. Dit krijg je er voor terug:
- Genoeg ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling door aandacht en coaching.
- Een bruto maandsalaris tussen € 3594,- en € 4714,- op basis van een 38-urige werkweek in schaal 7 conform cao Huisartsenzorg. Inschaling afhankelijk van kennis en ervaring.
- Een eindejaarsuitkering van 8,33% én 8% vakantiegeld.
- In eerste instantie teken je een tijdelijk contract voor minimaal 32 tot 38 uur in de week. We hebben natuurlijk de intentie om langdurig met elkaar samen te werken.
- Aandacht voor werk-privébalans en mogelijkheid tot hybride werken.
- Goede arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van OV-kosten. Ook heb je 25 verlofdagen en 10 uur PLB (Persoonlijk Levensfase Budget) op basis van een 38-urige werkweek. En een uitstekende pensioenregeling waarbij 50% van de premie voor rekening komt van de werknemer en 50% van Arts en Zorg Groep.
- Een betrokken team én heel veel andere collega’s die je kunt leren kennen tijdens bijvoorbeeld borrels, de jaarlijkse wintersporttrip of andere personeelsactiviteiten.
Meer informatie?
Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature neem je contact op met Lynn Aben, Manager Kwaliteit op 06 25 46 26 28.
We sluiten de vacature zodra we een passende kandidaat hebben gevonden.
-