WatBen jij die persoon die graag in contact is met mensen afwisselend met administratieve werkzaamheden, dan is dit de vacature die bij jou kan passen! Over de functie
Wat ga je doen?
Als Medewerker Burgerzaken (frontoffice) ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en afwisseling met zich mee. Jij zorgt ervoor dat iedereen met een tevreden gevoel geholpen wordt, of dat nu aan de balie, telefonisch of via e-mail is. Je taken bestaan onder andere uit:
- Uitvoeren van diverse en gespecialiseerde dienstverlening, zoals het vaststellen van identiteiten, verwerken van verhuizingen, geheimhouding en naamgebruik in de BRP, aanvragen en uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen, opstellen van aktes van geboorte en overlijden, en aanvragen van VOG's;
- Verstrekken van informatie aan notarissen, advocaten en financiële instellingen;
- Bewaken van lopende procedures en tijdig informeren van inwoners over de voortgang;
- Uitvoeren van de eerste stappen in adresonderzoeken;
- Zorgen voor een goede afstemming tussen frontoffice-, backofficewerkzaamheden en andere afdelingen binnen de organisatie.
Je begint voornamelijk bezig met het behandelen van aanvragen en uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen (baliewerkzaamheden). Afhankelijk van de noodzaak en jouw ontwikkeling kunnen je werkzaamheden worden uitgebreid.
Wat wij bieden- Een afwisselende tijdelijke baan ( verlenging eventueel mogelijk) waar elke dag anders is;
- Een marktconform salaris tussen € 3028 en € 3524.
Wat zijn jouw vaardigheden?
Wij zoeken een collega die goed presteert in een dynamische omgeving en tegelijkertijd het overzicht behoudt. Je kunt makkelijk prioriteiten stellen en weet snelheid en nauwkeurigheid in balans te brengen. Daarnaast ben je digitaal vaardig en heb je een scherp leervermogen, waardoor je soepel door systemen en tools navigeert.
Wat breng je verder mee?
- Minimaal een MBO+ werk- en denkniveau;
- Bij voorkeur relevante (werk)ervaring in een vergelijkbare functie;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Een klantgerichte houding en een collegiale instelling;
- Flexibiliteit, waaronder de bereidheid om één avond per week te werken.
Wij zoeken specifiek iemand die flexibel inzetbaar is, van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur, en op donderdag tot 20:00 uur.
Over het bedrijfGemeente Sittard-Geleen, waarin ook inbegrepen de vroegere gemeente Born, is een gemeente in het zuiden van de Nederlandse provincie Limburg. Zij wordt wel de noordelijkste gemeente van de streek Zuid-Limburg genoemd, maar ligt eigenlijk in de smalle flessenhals tussen Midden-Limburg en het Zuid-Limburgse heuvelland. De gemeente heeft 92.624 inwoners (1 januari 2024, bron: CBS) en is daarmee in dit opzicht de derde gemeente van de provincie, na Maastricht en Venlo. Zij behoort samen met de gemeenten Vaals, Echt-Susteren en Gulpen-Wittem tot de enige vier gemeenten van Nederland die zowel aan Duitsland als aan België grenzen.
3028
- 3524