Dit ga je doen
Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als via e-mail. Met jouw klantgerichte instelling zorg je dagelijks voor uitstekend klantcontact en een snelle, passende oplossing voor iedere vraag. Je hebt een gevarieerd takenpakket:
- Beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail.
- Doorgeven van klantinhoudelijke vragen aan de Account Specialist.
- Informeren over laad- en lostijden.
- Verwerken van orders in het systeem.
- Geven van rondleidingen aan klanten, ook in gekoelde ruimtes tot -20°C (uitgerust met een warme jas!).
Je schakelt soepel tussen Nederlands en Engels, omdat je zowel met Nederlandse als internationale klanten werkt. Kortom, een afwisselende en uitdagende functie!
Ben jij niet bevroren maar ben je klaar voor actie? Solliciteer direct via de site of bel naar onze vestiging in Roosendaal!
Organisatie- en afdelingomschrijving
Als Customer Service Medewerker in Bergen op Zoom ga je aan de slag bij een wereldwijde marktleider in temperatuurgecontroleerde opslag. Vanuit de moderne warehouses worden producten zoals fruit, zuivel en diepvriesartikelen vervoerd. In Nederland beschikt het bedrijf over meerdere vestigingen.
Op de Customer Service-afdeling werk je samen met vijf collega's onder leiding van de Manager Customer Service. Er wordt vooral in dagdienst gewerkt, van 08:30 tot 17:00 uur. Een prettige werkomgeving waar teamwork en professionaliteit centraal staan!
2500
- 3000