Werken bij ABN AMRO

Sfeer

Goed

Collega's

Leuk

Arbeidsvoorwaarden

Goed
Ontwikkelmogelijkheden
Goed

Alle 24 beoordelingen over ABN AMRO

Heb een heel leuke leerzaam tijd gehad bij ABNAmro helaas ivm crisis 2008 kregen ik en meerdere collega’s geen verlenging met ons contract. Mijn taak was aanvraag dossier voor hypotheek alle gegevens opvragen van kadaster, bkr, leningen, etc. Zorgde ervoor dat de dossier compleet was en stuurde door naar de afdeling die verder de behandeling in voort zette.

Administratief medewrkster ·

diverse functies gehad

Een vooruitstrevende werkgever voor zowel haar klant als medewerker. Enorm goede arbeidsvoorwaarden en salaris. Genoeg doorgroeimogelijkheden, tot op het laatst waarbij de vele reorganisaties het gevolg zijn van personele krimp. Veel in privétijd werken, studeren, vergaderen, maar dat was niet altijd een belemmering. Wel hoge werkdruk door doelstellingen.

  • Werktijden zelf bepalen, in je waarde laten.
  • Doelstellingen.

Commercieel Medewerker Financieel Specialisten ·

leuke baan

Veel buitenlandse valuta geteld en verrekend.
Openen van rekeningen, Geld transporten regelen. klantcontact onderhouden.

  • leuke klanten en erg druk
  • collega's waren erg op zichzelf

Medewerkster betalingsverkeer ·

Prima werkgever, fantastische tijd gehad

Administratief medewerker ·

Leuke baan en in een leuke werksfeer...

Ik werkte als 35 jaar binnen ABN AMRO BANK en haar rechtsvoorgangers. In mijn laatste functie vanaf 2012 was ik werkzaam binnen de afdeling Garanties. Ik had het echt enorm naar mijn zin en had graag tot mijn pensioen bij ABN willen blijven werken. Maar door reorganisatie is mijn functie komen te vervallen en ben ik op zoek naar een nieuwe leuke baan.






  • Werktijden kon je binnen bepaalde grenzen zelf regelen. Het is een bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden voor degene die deze ambitie hebben.
  • Het klinkt misschien raar maar ik kan in mijn geval geen minpunten noemen.

Secretaresse ·

Leuke baan gehad

• Het adviseren over standaardoplossingen voor bestaande en nieuwe klanten.
• Het herkennen en benutten van verkoopkansen (cross-selling).
• Het gecoördineerd uitvoeren van sales-acties.
• Telefonisch adviseren van klanten en het ontvangen van klanten op kantoor.

  • Met heel veel plezier 28 jaar werkzaam geweest.
  • Na overname door Deutsche Bank volgde uiteindelijk na 2 jaar ontslag

Junior Accountmanager Zaken ·

Toptijd

Goed netwerk opgebouwd in korte tijd met collega's

Hypotheekmedewerker rentemiddeling ·

Leuke baan gehad

Contract werd niet verlengd wat ik heel jammer vond. Het bijzondere was dat ik weer werkervaring rijker was. Ik deed de boekhouding tussen de ABN AMRO Bank enerzijds en andere Europese banken anderzijds in vreemde valuta waar de Ierse - en Engelse ponden onder mijn beheer vielen.

  • Werktijden zelf bepalen tussen 7.00 uur en 9.00 uur aanvangstijd
  • Geen doorgroeimogelijkheden

Medewerker Nostro Administratie ·

Vroeger bij de wettelijke voorgangers...

28 dienstjaren! Laatste jaren alleen ellende. En niet door collega's of leidinggevende. Maar meer de koers van het bedrijf. En de laatste paar jaar gewoon triest hoe om word gegaan met personeel. Je bent een onkostenpost....

  • Goed verzorgd weg gebonjourd. Oh nee, boventallig verklaard noemt ,men dat. Ik heb zelf voor leuke bedragen opleidingen gedaan wat betaald is door de Bank. Positief dus. Ook de 'gouden' handruk is een leuke bijkomstigheid, ook al maakt het het verlies van
  • Word teveel naar het geld gekeken en niet kwaliteit.

Medewerker ICT Services ·

Leuke baan, helaas tijdelijk door fusie tussen de twee banken, afdeling werd opgedoekt.

Adminstratief medewerkster bank ·