Sfeer
Collega's
Arbeidsvoorwaarden
Ik werk nu bijna 6 maanden bij Teleperformance voor provider Caiway. Ben vanaf de eerste dag goed begeleid en mijn trainingsweek ging super maar heb het meeste geleerd van zelfstandig oplossingen zoeken. Heb mij sinds het begin goed gevoeld omdat ik in een hecht team terecht ben gekomen en mijn collega’s altijd bereikbaar zijn en hulp aanbieden indien werkelijk nodig. Omdat ik van sociaal contact houd was dit voor mij de ideale job. Tevens heb ik veel geleerd van de aanvankelijke doorslams en afwijzingen. Hierdoor begon ik beter te luisteren naar de klant en loste ik bezwaren sneller op. Bonussen waren het resultaat .
Bel met mensen die positief getest zijn op Covid 19, om te achterhalen wie ze mogelijk besmet hebben en waar ze zelf besmet zijn geraakt, ook bel ik mensen die in nauw contact met de geïnfecteerde stonden om te kijken hoe het nu met hen gaat.
BCO agent ·
Gezellig team. Salaris is niet veel en wordt ook niet verhoogd. Heel onregelmatig.
Callcenter agent ·
Was een leuke werksfeer, leueke collega's , afwisselend werk
Klantenservice KPN ·
Medewerkster callcenter ·
Het was een leuke plaats om te werken. De werkplekken waren heel netjes. Ik was flexibel beschikbaar, dat werd altijd bekend gemaakt met een rooster.
Klanten service medewerkster ·
Teleperformance is een goede werkgever. Ging altijd met plezier naar mijn werk vanwege het werk en leuke werkomgeving.Arbeidsvoorwaarden en salaris waren goed. werd om de 4 weken gecoached dus kon mij maar meer verbeteren. De reden waarom ik ontslag had genomen bij Teleperformance was vanwege het afstand en werktijden.Werkte 2 tot 3 dagen tot 21.00 uur in de avond en was pas 22.00 uur thuis of iets later.
Leuk werk, slecht betaald en lange werkdagen en weekenden. Werkdagen van 9 uur zijn geen uitzondering evenals weekenden achtereen ingedeeld worden en veel late diensten, men werkt er van 06.00 - 00.00 uur en kan ingeroosterd worden tijdens openingsuren.
Callcenter medewerker ·